Виставлення претензій контрагентам

Коли співпраця втрачає кольори

Незадоволення роботою контрагента напружує стосунки між бізнес-партнерами, що призводить до конфліктів. Конфлікт, заведений у глухий кут, закінчується відправкою емоційної претензії із звинуваченнями, небажанням продовжувати роботу та вимогою до вчинення дій. З власного досвіду зазначимо, що ефективність такої претензії 5% зі ста.

Направлення претензії боржнику, це процес, який може слугувати як мирному врегулюванню спору так і передувати зверненню до суду.

 

Претензійна робота, на перший погляд, складається лише з написання одного документу. Хоча насправді процес куди складніший та складається з декількох етапів.

 

ЕТАП ПІДГОТОВКИ

Написання претензії, наша команда розпочинає із збору інформації. Інформація збирається як про підприємство-боржника так і про господарські операції, щодо яких виник конфлікт. З’ясовується думка керівника щодо вимог, які ставляться перед боржником. За результатами отриманої інформації будується стратегія роботи, яка максимально відповідатиме інтересам замовника.

В залежності від зібраної інформації, керівнику надається на вибір методи врегулювання конфлікту. Максимально ефективним, являється метод виставлення претензії та паралельного проведення перемовин із представниками боржника.

 

ЕТАП НАПИСАННЯ

З’ясувавши всі ключові моменти, фахівці приступають до написання документу. Готовий документ узгоджується із замовником. Погоджений варіант претензії направляється підприємству-боржнику. 

 

ЕТАП КОНТРОЛЮ

На даному етапі контролюється момент отримання претензій підприємством-боржником. А також направлення божником відповіді на претензію або ж контроль за виконанням вимог виставлених у претензії.

 

Для замовлення послуги скористайтесь нашими телефонами 044-338-30-51 098-900-30-51 063-606-89-89 або зробіть замовлення по email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ВИ ТАКОЖ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ

 

надання відповіді на претензію. Опрацювання отриманої претензії від контрагента, знайомство із ситуацією та надання варіантів дій, щодо реагування на претензію.

ведення процесу мирного врегулювання спору (перемовини). Організація та ведення перемовного процесу з представниками контрагента на стороні замовника, з метою мирного врегулювання спору.

затягування процесу досудового врегулювання спору. Застосування процесу затягування, що надасть замовнику час для визначення тактики вирішення конфлікту.

оцінка ризиків співпраці з контрагентом. Оцінка ступеня ризику роботи з контрагентом як до початку здійснення господарських операцій так і в процесі роботи, для уникнення конфліктних ситуацій.

 

 

 

 

СТАТТІ НА ТЕМУ

 

Успішний Startup. В чому сіль?

Спільна думка більшості майбутніх бізнесменів в тому, що успіх стартапу залежить лише від точного економічного прорахунку. Однак ставити крапку після бухгалтерського аналізу рано.

Договір оренди приміщення: як читати та на чому акцентувати увагу

Приблизно 70% договорів оренди приміщень, містять в собі пункти, яким підприємці не приділяють достатньої уваги, вважаючи їх „не суттєвими”. Однак, практика свідчить не на користь безпечних підприємців.

Як представляти свої інтереси в суді САМОСТІЙНО?

Ми впевнені, що підприємець або директор може успішно представляти інтереси компанії в суді і без правника. Але все ж без знаннь певних "секретів" не обійтися.

   ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ

від 1 100,00 грн