Реєстрація ФОП у Київській обл.

Історія успішного бізнесу починається так ...

Як правило, дітям забороняють гратися з сірниками. Але малий Інґвар Феодор Кампрад ними й не грався. Сірники стали його першим бізнесом. Крок за кроком, торгівля привела Кампрада до заснування компанії IKEA, коли йому було лише 17 років. Тоді на вулиці був не простий 1943 рік.

Сьогодні час також не легкий. Однак складнощі сьогодення не можуть змусити людину відмовитись

Почати свій бізнес з реєстрації ФОП є чудовою ідеєю, в яку необхідно вкласти мінімальний грошовий ресурс. Така форма організації бізнесу принесе своєму власнику незначні труднощі. А от переваг, в порівнянні з широко відомим ТОВ, має чимало.

 

Серед переваг ФОП необхідно виділити

  • ведення спрощеного податкового обліку.

    Фізична особа-підприємець веде спрощений податковий облік. За обрання єдиного податку, ФОПу достатньо лише записувати свої прибутки в книгу обліку. В той же час ведення обліку видатків не є обов’язковим. Також ФОПу, на відміну від ТОВ, не обов’язково відкривати рахунок в банку, для здійснення платежів.
  • здійснення підприємницької діяльності за місцем реєстрації або через мережу Інтернет.

    Фізична особа-підприємець реєструється за адресою проживання. Відповідно й діяльність може здійснювати також за пропискою і жодних вимог, щодо оренди офісу немає. Якщо ваш бізнес націлений на Інтернет користувачів, сміливо відкривайте власний сайт.
  • відсутність потреби наймати працівників для підтвердження надання послуг або виконання робіт.

    Для ТОВ завжди можна висунути претензії щодо того чи могло ТОВ виконати роботу/продати товар без наявності кваліфікованого персоналу. А от до ФОП таких вимог немає. Ви можете бути бухгалтером, муляром, кондитером, візажистом або всіма одночасно. Виберіть вид діяльності та дійте.
 

Внесення даних про фізичну особу до ЄДР, а також реєстрація ФОП платником єдиного податку, займе в часі близько семи робочих днів.

Більшість підприємців нарікають, що весь цей час проводять в очікуванні. Ми радимо підприємцям не гаяти дорогоцінного часу.Займіться комерційною стороною вашого бізнесу. Проведіть перемовини з майбутніми партнерами, підпишіть попередні договори, виберіть банк.

 

Для тих хто прийняв рішення зареєструвати власний бізнес, з нашою допомогою, просимо направити наступні дані на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

      Копія паспорту                                 

        Копія коду                              

     Сферу      діяльності бізнесу Побажання щодо системи оподаткування

 

Результатом завершення нашої роботи, буде передача вам пакету документів, який міститиме:

  • виписку з Єдиного Державного Реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР);
  • опис документів поданих до державного реєстратора;
  • витяг з реєстру платників єдиного податку (за бажанням);
  • ареєстровану фіскальним органом книгу обліку доходів та витрат;;
  • інформаційний збірник корисної інформації.
 
ЗАМОВЛЯЙТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
Залишайте нам заявку і ми відправимо Вам презентацію
ТЕЛЕФОН:

+38 (044) 338 30 51
+38 (098) 900 30 51
ЗАМОВИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
E-MAIL:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 

ВИ ТАКОЖ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ

Реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ)

Підготовка статутних документів, необхідних для проведення первинної реєстрації юридичної особи. Організація процедури підписання документів у нотаріуса. Проведення реєстрації та отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість.

Зміну директора/керівника юридичної особи.

Оцінка ситуації при звільненні. Підготовка документів для державної реєстрації змін. Внесення даних, до єдиного державного реєстру, про нового директора (керівника).

Зміну складу засновників юридичної особи

Побудова моделі виходу учасників зі складу товариства. Підготовка документів для проведення реєстраційних процедур. Організація процедури підписання документів у нотаріуса. Проведення процедури реєстрації змін.

Зміну місцезнаходження ТОВ, ПП

Підготовка нової редакції статутних документів. Організація підписання документів у нотаріуса. Проведення змін, в тому числі в органах державної фіскальної служби.

Зміну видів економічної діяльності (КВЕД)

Підбір видів економічної діяльності. Формування пакету документів та проведення реєстрації змін.

Ліквідацію ТОВ, ФОП

дійснення повного циклу дій, щодо внесення даних про припинення суб`єкта господарювання. Супровід перевірок контролюючими органами. Передача документів підприємства на архівне зберігання.

СТАТТІ НА ТЕМУ

Успішний Startup. В чому сіль?

Спільна думка більшості майбутніх бізнесменів в тому, що успіх стартапу залежить лише від точного економічного прорахунку. Однак ставити крапку після бухгалтерського аналізу рано.

Договір оренди приміщення: як читати та на чому акцентувати увагу

Приблизно 70% договорів оренди приміщень, містять в собі пункти, яким підприємці не приділяють достатньої уваги, вважаючи їх „не суттєвими”. Однак, практика свідчить не на користь безпечних підприємців.

Як представляти свої інтереси в суді САМОСТІЙНО?

Ми впевнені, що підприємець або директор може успішно представляти інтереси компанії в суді і без правника. Але все ж без знаннь певних "секретів" не обійтися.

        БАЗОВА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ   

1 100,00 грн.